nedeľa 3. augusta 2014

TMI TAG!

Keďže sa na začiatok patrí predstaviť sa, a ja som sa snažila vyhnúť tomu otrepanému Volajú ma Autumn a mám rada knihy, pripravila som si pre vás takzvaný Too Much Information TAG. TAG v originále obsahuje päťdesiat otázok, ale ja som si ho trochu skrátila (a upravila). Tak tu ho máte:

1) Čo máš oblečené? Modré tričko s krátkym rukávom a čierne trištvrťové tepláky.

2) Bola si niekedy zamilovaná? Ak sa nerátajú knižné postavy, tak nie. *obzerám sa, či sa niekto nepozerá, následne objímam knihu* William Herondale! <3

3) Zažila si niekedy hrozný rozchod? To by som najskôr musela s niekým chodiť, všakže. 

4) Koľko meriaš? 178 centimetrov.

5) Koľko vážiš? Fúha, netuším. Naposledy, keď som sa vážila (asi pred rokom) to bolo niečo okolo 60 kíl.

6) Máš nejaké tetovanie? Nie.

7) Piercing? Áno! Jeden v ľavom uchu, druhý v pravom.

8) OTP? Malec (Magnus a Alec z Nástrojov smrteľníkov) a Wessa (William a Tessa z Pekelných strojov).

9) Obľúbený seriál? Doctor Who a Sherlock.

10) Obľúbené skupiny? Celkovo Coldplay, ale momentálne Apocalyptica.

11) Niečo, čo ti chýba? Nič okrem vysielania Sherlocka ma nenapadá.

12) Obľúbená pesnička? Momentálne Nothing Else Matters od skupiny Apocalyptica.

13) Koľko máš rokov? 15.

14) Znamenie zverokruhu? Váhy.

15) Vlastnosti/kvality, ktoré očakávate od svojho partnera? Herondaleovskú krv. Dobre, tak teda vážne. Nad tým som sa nikdy nejak zvlášť nezamýšľala, ale cením si hlavne pravdovravnosť, cieľavedomosť a inteligenciu.

16) Obľúbený citát? The marks humans leave are too often scars z knihy Na vine sú hviezdy od Johna Greena. 

17) Obľúbený herec? Tom Hiddleston <3

18) Obľúbená herečka? Helena Bonham Carter.

19) Obľúbená farba? Modrá.

20) Kam ideš, keď si smutná? Do mojej izby, väčšinou sa zakrútim do deky v posteli.

21) Ako dlho ti trvá, kým sa osprchuješ? Ak sa ponáhľam, približne 3 minúty. Ak mám čas, asi 20 až 25.

22) Ako dlho ti trvá, kým sa ráno dáš do poriadku? Od vstávania po odchod z bytu približne 25 minút, ale to aj s raňajkami a flákaním sa. Nachystať sa mi trvá približne 5-6 minút.

23) Pobila si sa niekedy? Iba so sestrou, ale to sa neráta, čiže nič. 

24) Čoho sa bojíš? Mám panický strach z pavúkov. Inak sa bojím stiesnených priestorov a klaunov.

25) Čo ťa naposledy rozplakalo? Epilóg Mechanickej Princeznej.

26) Kedy si naposledy povedala niekomu, že ho miluješ? Práve teraz. Mojej sestričke. To sa ráta, že?

27) Posledná kniha, ktorú si čítala? Zvieracia farma od Georga Orwella.

28) Kniha, ktorú teraz čítaš? Momentálne čítam Eleanor & Park od Rainbow Rowell.

29) Posledný seriál, ktorý si pozerala? Doctora Who. Konkrétne diel Vincent a Doctor.

30) Posledná osoba s ktorou si sa rozprávala? Teraz s mojou sestrou.

31) Aký máš vzťah k osobe, s ktorou si si naposledy písala? Veľmi dobrá kamarátka.

32) Obľúbené jedlo? Bryndzové halušky.

33) Miesto, ktoré chceš navštíviť? Najradšej by som precestovala celý svet, ale najviac asi Tokio.

34) Kde si naposledy bola? V Turecku na letnej dovolenke s rodinou.

35) Kedy naposledy si sa s niekým bozkávala? Nikdy.

36) Kedy ťa naposledy niekto urazil? Moja sestra, dnes ráno.

37) Na aký hudobný nástroj hráš? Ja, ako človek absolútne neobdarený hudobným sluchom... no čo, keď som bola malá, hrala som na hrnce.

38) Obľúbený šperk? Strieborné náušnice od mojej sestry.

39) Aký šport si naposledy robila? Hmm... ach, jasné! Celý deň robím ľahkú atletiku: vrhám tieň a leziem na nervy

40) Ktorú pesničku si si naposledy spievala? I see the lights z rozprávky Na vlásku. Zbožňujem ju :3

41) Kedy naposledy si s niekým vyrazila von? S kamarátkou do knižnice, asi pred mesiacom.

A to je na teraz všetko. Dúfam, že ste sa o mne na začiatok niečo dozvedeli (aj keď to všetko boli iba nepoužiteľné detaily), že ste sa bavili a že nabudúce prídete zas. Prajem pekný večer :)

~Autumn

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára